Hogyan léphetek kapcsolatban a Szivarvány-mesekuckóval?
Szivárvány-mesekuckó csapata a 06-30-709-1330-as telefonszámon várja hívását, vagy emailen: rendeles@szivarvanymesekucko.hu e-mailcímen állunk rendelkezésére.
Személyesen
Nyitva tartás:
Hétfő - Péntek 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 19:00
Vasárnap: 10:00 - 14:00
Hogyan rendelhetek?
MEGRENDELÉST REGISZTRÁCIÓT KÖVETŐEN, ÁRUHÁZI SOFTWARE-ÜNKÖN KERESZTÜL FOGADUNK. A www.szivarvanymesekucko.hu oldalon a képernyő jobb oldalán, a felső részben egy egyszerű regisztrációt követően e-mail címét regisztrációba vesszük. Ettől kezdve bármikor ha oldalunkon rendelni szeretne már csak be kell lépnie s rendelését a termékek kosárba dobálásával, majd a megrendelés véglegesítésével adhatja fel.
Hogyan adhatom meg, hogy az üzletben személyesen venném át az árut vagy kiszállítást kérek ?
Megrendelésének feladásakor, az árukat először a kosárba kell dobálni, majd a megrendelést véglegesíteni kell. A megrendelési lap alján felteszünk két kérdést, melyre a megfelelő választ ott kell megjelölni/megadni. Az egyik, hogy az árut személyesen üzletben szeretné átvenni vagy futárszolgálatos házhozszállítást kér. A másik, hogy az árut miként szeretnék kifizetni.
FONTOS! EZEN ADATOKON UTÓLAGOSAN MÓDOSÍTANI NEM TUDUNK, EZÉRT KÉRJÜK AZ ÁRU ÁTVÉTELI MÓDOT ÉS A FIZETÉSI MÓDOT FIGYELMESEN ÉS ÁTGONDOLTAN KIVÁLASZTANI SZÍVESKEDJENEK!
Milyen fizetési módot választhatok?
Futárszolgálatos kiszállítással történő áruátvétel esetén 2 fizetési módot tudunk felajánlani:
1., futárnak utánvétellel - A csomag kézbesítésekor a játékot kézbesítő futár jogosult a csomag (játék+szállítási díj) értékét készpénzben, a kézbesítés helyszínén átvenni.
2., banki előre átutalással - A megrendelés feladását követően, amint a termékből raktárkészlettel rendelkezünk visszaigazolást küldünk - FONTOS, hogy kizárólag ezen visszaigazolás birtokában indítsa meg az átutalást. Az átutalás beérkeztét követően a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, aki kézbesíti Önöknek a csomagot.
Mi történik akkor ha a megrendelt termék elfogyott ?
Ritkán de előfordul, hogy egy termék mind saját, mind partnerünk készleteiről elfogy. Amennyiben a termék 8 munkanapon belül be nem szerezhető, írásban értesítjük Önt a beszerezhetőség dátumáról illetve alternatív terméket ajánlunk helyette. Ez esetben természetesen Önnek lehetősége van a megrendelési tételeket módosítani vagy törölni. Amennyiben a megrendelés tisztázására küldött levelünk 8 napon belül nem kerül megválaszolásra, a megrendelést automatikusan töröljük.
Meggondoltam magam, hogyan törölhetem vagy vonhatom vissza a megrendelést?
A vonatkozó jogszabályok pontosan szabályozzák az interneten keresztül leadott rendelések törlésének lehetőségeit, melyek az alábbiak lehetnek:
MEGRENDELÉS FELADÁSÁT KÖVETŐ 24 ÓRÁN BELÜL: A megrendelés feladásának dátumát áruházi software-ünk automatikusan rögzíti. A feladástól számított 24 óra türelmi időnek minősül, ezidő alatt Önnek lehetősége van rendelésétől minden indoklás nélkül elállni s rendelését töröltetni. Megrendelés törlést kizárólag írásban a rendeles@szivarvanymesekucko.hu e-mail címre küldött levélben tudunk elfogadni !
ÁRU ÁTVÉTELÉT KÖVETŐ 14 NAPON BELÜL: Amennyiben a kiszállított, átvett árura nincs szüksége, lehetősége van arra, hogy azt 14 napon belül, indoklás nélkül számunkra visszaküldje. Ez esetben cégünk a visszaküldött áru vételárát 30 napon belül az Ön részére visszafizeti. Ebben az esetben a visszaszállítás költsége Önt terheli.
Pár napja még láttam egy terméket a webáruház kínálatában, most azonban eltűnt, hogy lehet ez?
Azon termék, amelyik mind saját, mind importőr partnerünk készleteiről elfogyott, s belátható időn belül import nem érkezik belőle, áruházi software-ünkön inaktiválásra kikapcsolásra kerül, így ideiglenesen oldalainkról eltűnik. Amint a termékből ismét értékesíthető készlettel rendelkezünk a játék oldalainkon visszakapcsolásra kerül és ismét megjelenik.
Napokkal ezelőtt feladtam rendelésem de 3 napon belül sem kaptam visszajelzést, mit tegyek ?
Ennek kizárólag technikai oka lehet ! A megrendelés feldolgozás jelentős részben automatizált, tehát ilyen esetben műszaki vagy technikai ok lehet a háttérben, kérjük haladéktalanul lépjen kapcsolatba a Szivárvány-mesekuckó csapatával a fent megjelölt elérhetőségeken.
Megkaptam a szállítási értesítőt de 3 munkanap elteltével sem kaptam meg a csomagot, mit tegyek?
Szerződött partnerünk a DPD Hungária Kft. 24-48 órán belüli szállítást vállalnak, ezért ha Ön 3 munkanap elteltével sem kapja meg a csomagját szíveskedjen Szivárvány-mesekuckó csapatához fordulni.
A lekézbesített csomagot sérültnek látom, mi a teendőm?
Amennyiben a kézbesített csomagot sérültnek vagy hiányosnak látja, kérjük, még a futár jelenlétében bontsák ki a csomagot s a sérülést vagy hiányt jegyzőkönyvben azonnal a helyszínen rögzítsék. Ennek elmaradása esetén szállítási sérülésre vagy termék/alkatrész hiányra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
|
|