A kosarad üres

Kosárban 0 tétel

Piatnik termékek

Rendezés
Nincs készleten, nem rendelhető.
5.950 Ft
A játékban az ókori Rómát kell ellátnunk vízzel, mégpedig úgy, hogy építőmestereket igénybe véve minél hosszabb vízvezetéket építünk munkásainkkal. Mi négyen játszottunk, így a kezdőlapkán három munkást kellett elhelyezni, akik három irányba kezdhették meg az építkezést. Az építőmestereket tetszőlegesen felrakjuk a tábla szélén, majd négy építőmestert a tárolóba helyezünk a joker építőmesterrel együtt. Négyféle kis lapka rakható le, amikkel hosszabbíthatjuk vízvezetékünket. Az, hogy milyen lapkával hosszabbíthatjuk meg csatornánkat, attól függ, hogy munkásaink rálátnak-e a tábla szélén elhelyezett építőmesterek egyikére. A munkásaink csak előre, hátra, és két oldalra látnak, átlósan nem. Az építőmesterek mutatják nekünk mindig, hogy milyen lapkát rakhatunk le a készletből. Ez lehet egyenes, kanyar, dupla kanyar, vagy híd (kereszteződés). Amikor leraktunk egy csatornaelemet, munkásunkkal rálépünk, jelezvén, hogy innen folytatjuk tovább az építkezést. Miután léptünk, a felhasznált építőmestert egy mezővel odébb tesszük, az óramutató járásával megegyező irányban. Munkásainkkal mindaddig építhetjük vízvezetékünket, amíg azt valaki le nem zárja, vagy mi ütközünk valamilyen akadályba. Amikor lezáródik egy vízvezeték építése (nem tudjuk tovább folytatni), akkor munkásunkat levesszük a legutolsó jól megépített lapkáról, visszaszámoljuk, hogy hány darab vízvezetéklapot tudtunk építeni a startlaptól. Minden mezőért, amin a vízvezeték áthalad egy pont jár. Ha a vízvezeték egy mezőn kétszer is áthalad (híd), akkor azért plusz egy pont jár, tehát összesen kettő. A startlap nem számolható bele az értékelésbe. A munkást a vízvezetékért kapott pontnak megfelelő számú dobogóra helyezzük. Ha az már foglalt, akkor egyel alacsonyabb számú helyre kerül munkásunk, mivel minden dobogón csak 1 munkás állhat, kivéve a hármas, és a hetes dobogó, ezen két munkás is állhat.
Van készleten, rendelhető.
4.990 Ft
Egy igazi bohóciskola! Vidám készségfejlesztő társasjáték 4 éves kortól 2-4 játékos részére! A Grimassimix bohóciskolában vidám órákat töltenek a gyerekek. Ebben az iskolában nem az írás, olvasás vagy a számolás a fő tantárgy, hanem a grimaszvágás. Itt tanulnak a legjobb nyelvforgató és arcmozgató akrobaták. A játékosok megpróbálják egy játékostársuk által vágott grimasz képét a játékfelületen minél gyorsabban megtalálni. A játékot az nyeri, akinek elsőként sikerült 5 különböző grimaszt beazonosítani. A játék logopédusok által kifejlesztett társasjáték. Játékos formában vezeti rá a gyerekeket a különböző arc és szájizmok mozgatására, a mozgás megtervezésére és alkalmazására. A játék hihetetlen szórakozást nyújt kicsiknek és nagyoknak egyaránt, de különösen ajánljuk olyan gyerekeknek, akik: -egyes hangokat nem tudnak tisztán kiejteni -gyenge száj és/vagy nyelvizomzatuk van -logopédiai foglalkozásokra, kezelésre járnak. Kiemelten fejlesztett területek: -Probléma megoldó képesség -Megfigyelő képesség -Reakciós készség -Forma felismerés -Azonosságok és különbségek felismerése -Koncentráció
Van készleten, rendelhető.
7.200 Ft
Új szabályok és több, mint 2500 új feladvány! Az Original 2 a kreatív kommunikációs Activity játékcsalád legújabb tagja. Új játékszabállyal és 3300db új feladvánnyal lett még szórakoztatóbb és élvezetesebb a játék. A játék célja, hogy a játékosok csapatukat elsőnek juttassák a célba. A játékosok feladata, a kártyán levő feladványokat rajzolva, szavakkal körbeírva, vagy elmutogatva úgy adják elő, hogy csapattársaik adott idő alatt meg tudják fejteni azokat, és így a játéktáblán továbbléphessenek.
Nincs készleten, nem rendelhető.
5.950 Ft
Leírás: •Kitörő nevetés alapos fejtörés, akciók kézzel-lábbal mutogatás-és az idő szalad... a játék lényege változatlan: mint a korábbi Activity játékokban, itt is szavakat kell körülírni, elmutogatni vagy lerajzolni. A kifejezések a gyerekek szókincséhez igazodnak. Tulajdonságok: A doboz tartalma: •1 játéktábla •330 játékkártya (minden kártyán 3 feladvány van) •4 fabábu •1 homokóra Ajánlott korosztály: 8 éves kortól.
Van készleten, rendelhető.
5.290 Ft
Az Activity család új tagja egy buliból sem hiányozhat! Egy házat lerajzolni igazán nem nehéz. De mi történik akkor, ha nem látod azt, amit rajzolsz? A feladványokat ugyanis a homlokodra erősített rajztáblára kell lerajzolnod! Mindenki látja, hogy mit csinálsz, csak épp te nem látod! Vajon elég lesz 30 másodperc arra, hogy felismerhető rajzot készíts? A majdnem 1000 feladvány szavai első pillantásra egyszerűnek tűnnek, és azt gondolod, hogy nem jelent nagy kihívást a lerajzolásuk. Próbáld ki a játékot és rá fogsz jönni, hogy nem is olyan egyszerű szinte vakon lerajzolni valaminek a tükörképét! Őrületesen vicces partijáték! A feladványok rajzolása közben ugyanolyan jól fogsz szórakozni a saját ügyetlenségeden, mint a játékostársaid ügyeskedésén! Két próbálkozásod van! Ha elsőre sikerül a feladványt úgy lerajzolnod, hogy megfejtsék, akkor dupla pontot kapsz. A második próbálkozásra már csak fele annyi pont jár, és nincs harmadik lehetőséged! Az Activity játékok 25 éve nyújtanak felhőtlen szórakozást a játékosoknak! Az eredeti szabályok szerint a feladványokat el kell mutogatni, szavakkal körül kell írni, vagy le kell rajzolni. Az Irkafirka játékban a feladványokat csak kell rajzolni. A játék tartalma: - 1 rajztábla gumiszalaggal - 1 törölhető filctoll - 1 törlőkendő - 220 kártya (minden kártyán 4 feladvány) - 20 műanyag korong - 1 homokóra (30 másodperces) - 1 játékleírás A játékhoz szükség van még papírra és ceruzára.
Van készleten, rendelhető.
8.860 Ft
A sikeres Inquizitor kvízjáték folytatása. A játékosokra újabb 2500 érdekes kérdés vár. Cél, hogy az öt különböző témakörben feltett kérdések megválaszolásával, minél hamarabb célbaérjen a játékos bábujával a játéktáblán. Új kihívás, új izgalom, megszokott minőségben. •2-36 játékos részére •11 éves kortól
Nincs készleten, nem rendelhető.
2.990 Ft
Nem is mindig olyan egyszerű felidézni az állatok tulajdonságait: Alszik a vakond téli álmot? A játékosok minden körben egy állat tulajdonságait teszik nagyító alá. Az a játékos, aki a korongjait a helyes tulajdonság kártyákra teszi, megnyerheti a fordulót. Például, nem minden madár tud repülni! Ilyen különleges kérdésekre is választ talának a gyerekek. A játék célja, hogy a gyerekek játszva és jól szórakozva megismerjék 42 állat tulajdonságait. A játékhoz szükség van gyorsaságra és logikus gondolkodásra.
Van készleten, rendelhető.
2.990 Ft
Egy fergeteges gyümölcs parti! Mindenkit vár egy Halli Galli gyümölcsparti! A Halli Galli egy gyorsan pergő, izgalmas kártyajáték az egész család részére. A játékosok egyszerre fordítják fel lapjaikat. Abban a pillanatban, amikor öt azonos gyümölcs képe tűnik fel a lapokon, akkor villámgyorsan a csengőre kell csapni. Aki gyorsabban csap, megnyeri a lapokat. A játékot az a játékos nyeri, aki a leggyorsabb volt és a legtöbb lapot gyűjtötte.
Nincs készleten, nem rendelhető.
7.290 Ft
Csak felnőtteknek készült az Activity Club Edition új kiadása! Még több erotikával fűszerezett 770 új, izgalmas feladvány és új játékszabály várja a vállalkozó kedvű játékosokat! A játékosoknak már nem csak a gátlásainkat kell legyőzniük, hanem az időt is, amit az időmérő kíméletlenül mér, és hangos csörgéssel jelez!
1 - 9 / 9 termék
Title Text
Nem lépek be.